Sunday, February 19, 2006

朋友。珍重




岁月流逝,
不知不觉我们已认识七年了。
得知你要回JB,
心终是有点不舍得。


我的朋友,对不起我为你按了这花名~古古雯。
我的朋友,对不起把你错当潮州人七年。
我的朋友,对不起我又记错你的生日。

我的朋友,我要对你说。。。
你是住在我的心里、脑里。
我会不时想到你。最坏的情况是我偶尔才会想到你,哈哈。。。
可能,我们好久没联络了,
但你的样子、名字还是住在我的心房里,那一席位还是属於你的。
朋友是住在心里、脑里,不是被挂在嘴边的。
多出的注解只会把它模糊了,令它变成不真实了。

你不会再听到我叫你 "古古雯" 了,
你是客家人,不是潮州人,
我会牢记你的生日是22日,不是18日。
忘了那变态的房东,
忘了那没天没夜的工作,
忘了那搬家的烦恼,
忘了那种种的压力,
家,始终是最好、最贴心、最令人平静的避风港。
当你对外头的生活感到有点厌倦时,就回家吧。。。

静雯,祝福你能住在一个温暖的地方,
地址是爱情市,相爱街,思念路1314巷,520号,
房东是你最爱的人,租期是一万年,租金是一生的爱,
静雯,愿你一生快乐!

朋友,珍重,别忘了我们啊!!

3 Comments:

At 8:52 AM, Blogger Daniel Yip said...

Hey man, after read ur blogs, now only i know u r a 'wen yi ching nian' (or jong nian?) lol~ keep the good work, enjoy reading ur blog. See ya then~

 
At 7:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Really understand why Tai Lou Hong said he will cry each time read your article.

Thanks for your great help and transport 'support' all the time.

Really happy to live together with my family members but of cause feel hard to be apart with you all... especially when you all sing the birthday song to me (hehe!)...Wondering when I can have dinner, singing and laughing with you all again... Let's hope is near future.

I will never forget you all, no matter where I am.

Just 'glance' thru Whon's blog...
I can't compare with you all lah, very geng leh!!

Peng you, Jia you!
- Jing Wen-

 
At 11:48 PM, Blogger ...sYuEN... said...

Jing Wen, create a blog for youself, as we can know your footsteps every second...every hour and everyday... Good Bye my friend...

Peng you, Jia you!!
朋友 加油 !!

 

Post a Comment

<< Home